INTERIM PROFESSIONALS

Interim professionals | Vacatures

Wat wij doen

Onze bouwkundigen werken als interim professional aan mooie, spraakmakende projecten voor diverse opdrachtgevers. De functies zijn: Projectmanager, directievoerder, bouwkundig toezichthouder, bouwcoördinator, kwaliteitsborger, kwaliteitsmanager en vastgoedadviseur beheer en onderhoud (inspecties NEN 2767 en opstellen van MJOP plannen).
Deze bouwkundige professionals zijn de kwaliteitsmeesters tijdens de voorbereiding, de realisatie en de exploitatie. Kwaliteitsmeesters staan voor het realiseren van bouwkwaliteit!

  • Wij zijn altijd op zoek naar bouwkundig talent, kom jij ons team versterken? Kijk hiervoor bij beschikbare vacatures.
    Staat jouw functie er niet tussen? Wanneer jij denkt in onze organisatie te passen nodigen wij jou uit om een open sollicitatie te sturen.
  • Enkele van onze bouwkundigen zijn of komen binnenkort (deels) beschikbaar. Welke professional zoek jij? Kijk hiervoor bij beschikbare interim professionals.

Onze vacatures:

/ Kwaliteitsmanager, adviseur

Heb jij affiniteit met kwaliteitsborging in de bouw? Ben je thuis in zowel UAV als ook UAV-gc contracten? Dan zijn wij op zoek naar jou voor de rol van Kwaliteitsmanager, adviseur voor kwaliteitsborging in de bouw. In deze veelzijdige en boeiende functie ga je procesmatig opdrachtgevers, bouwbedrijven en onderaannemers begeleiden volgens onze werkmethodiek ‘Kwaliteit Meester’. Vanuit jouw eigen expertise deel jij je passie voor bouwkwaliteit. Op overtuigende wijze en op alle niveaus. Met het team van kwaliteitsadviseurs werken wij aan onze missie van resultaatgerichte kwaliteitsborging in de bouw.

(meer…)

Wat zijn je werkzaamheden?

• Opstellen projectkwaliteitsplannen en borgingsprocedures;
• Coördinatie en afstemming met betrokken partijen.
• Bijdragen aan de invulling van de kwaliteitsstrategie realisatiefase.
• Opstellen toetsplanning namens opdrachtgever of van de opdrachtnemer.
• Toetsing bouwkundige UO stukken en tijdens uitvoering product- en procestoetsen.
• Opstellen van schriftelijke rapportages in Aproplan.
• Beoordelen van kwaliteits- en keuringsplannen opdrachtnemers.
• Deelnemen aan kwaliteitsoverleg.
• Begeleiden van kwaliteitsborgers en inspecteurs.
• Adviseren over de inrichting van ICT systemen voor kwaliteitsborging.
• Voeren van acquisitiegesprekken.

Wat neem jij mee?

• Afgeronde HBO opleiding, richting bouwkunde.
• Je beschikt over het certificaat VCA-VOL.
• Minimaal drie jaar werkervaring als kwaliteitsmanager, werkvoorbereider, directievoerder of projectleider.
• Aantoonbare kennis van en ervaring met geïntegreerde contracten, UAV-gc.
• Ervaring met kwaliteitssystemen, bij voorkeur BRL 5019, BRL 5006 of andere in ontwikkeling zijnde instrumenten.
• Ruime ervaring met BIM, Snag stream, Ed Controls of Aproplan.
• Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden.
• Kennis en inzicht in alle fasen van het bouwproces.
• Bevlogen en resultaatgericht.
• Uitstekende organisatorische vaardigheden.
• Klantgericht.

Wat bieden wij jou?

• Veel vrijheid binnen een betrokken team.
• Inbreng om de Kwaliteit Meester methode verder vorm te geven wordt gewaardeerd.
• Uitdagende projecten.
• Een goed salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden,
• Ontwikkelmogelijkheden met interne cursussen en opleiding.
• Laptop, iPad en telefoon.
• Mogelijkheid van leaseauto of reiskostenvergoeding.

Waarom werken bij Pheidius?

Pheidius is volop in beweging. Ondernemend en continu inspelend op actuele vraagstukken in de veranderende wereld. Digitalisering, innovatie, duurzaamheid en Wet Kwaliteitsborging zijn leidende thema’s. Wij werken aan mooie uitdagende projecten zoals zwembaden, sportcomplexen en appartementencomplexen. Pheidius is een solide en professioneel bedrijf, centraal staan de medewerkers.

Interesse?

Herken jij je in het omschreven profiel en heb je interesse in de functie van kwaliteitsmanager, adviseur? Aarzel niet en neem vooral contact op met Ron van der Plas via 06 45 12 01 78.  Jouw CV zien wij graag in onze mail, deze kan je toesturen via de button direct reageren.

/ Bouwkundig toezichthouder, kwaliteitsborger

Wij zijn voor het gehele land, maar met name voor het westen, op zoek naar bouwkundigen om invulling te geven aan de functie van bouwkundig toezichthouder, kwaliteitsmanager. Krijg jij energie van uitdaging en afwisseling in projecten, ben je communicatief sterk en heb je een goed gevoel voor humor? Dan zijn wij op zoek naar jou.

Onze bevlogen bouwbegeleiders leveren een bijdrage aan de processen rondom kwaliteitsborging. Trends en ontwikkelingen worden nauwgezet gevolgd, met als resultaat een innovatieve werkwijze. Denk hierbij aan het begeleiden en coachen van opdrachtgevers/aannemers in het kwaliteitsdenken, het beheersen van de processen en de opbouw van het gebouwdossier. Vooruit denken en het tijdig onderkennen van problemen die zich kunnen voordoen, is essentieel om risico’s tijdig te kunnen beheersen. Jij bent als bouwbegeleider de verbindende factor tussen alle betrokken partijen en natuurlijk vereist dit goede communicatieve vaardigheden.

Wat verwachten wij van jou?

Een positief ingestelde betrokken toezichthouder, die kansen en mogelijkheden ziet en benut. Je beschikt over de gevraagde bouwkundige kennis en bent communicatief zeer vaardig. De toezichthouder werkt namens de opdrachtgever, dat betekent dat klant- en resultaatgericht denken en handelen deel uitmaken van jouw kwaliteiten. Kwaliteiten zijn sterk in het signaleren, rapporteren en communiceren en je draait je hand er niet voor om dit digitaal goed vast te leggen.

Wie vragen wij verder?

– Een afgeronde MTS of bij voorkeur HTS bouwkunde opleiding.
– Je beschikt over het certificaat VCA-VOL.
– Ervaring met Office pakket en kwaliteitsborgingssystemen.
– Kennis van zowel traditionele als ook geïntegreerde contractvormen.
– Minimaal 5 jaar werkervaring.

Wat krijg jij?

– Een uitdagende baan in een groeiende organisatie.
– Aandacht voor ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden.
– Zelfstandig begeleiden van prachtige uitdagende projecten.
– Uitstekende arbeidsvoorwaarden en goed uitgerust met mobiele telefoon, laptop en i-pad. Een leaseauto behoort tot de mogelijkheden.

Wordt jij onze bouwkundige professional?

Heb jij oog voor kwaliteit en wil jij deel uitmaken van ons team van bouwbegeleiders? Dan maken we graag kennis met jou. Wil je meer weten over deze functie? Dan kan je contact opnemen met Fenna Jansma, 085 049 27 15. Jouw CV met motivatie zien we graag tegemoet.

onze interim professionals:

/ Vastgoed inspecteur NEN 2767 / BOEI

Over deze vastgoed inspecteur NEN 2767 / BOEI, adviseur onderhoud:

“Een betrokken en ervaren gecertificeerd NEN 2767 / BOEI inspecteur en onderhoudsadviseur. Heeft ruime ervaring in het inventariseren en inspecteren van bestaand vastgoed en het vertalen naar een planmatig onderhoudsplan (MJOP) met behulp van digitale platformen, zoals O-Prognose en Condor. Ervaring in het technisch beheer en onderhoud op operationeel niveau, zoals het coördineren en borgen van onderhoud”.

Een kei in beheer en onderhoud met het verzorgen van inspecties op basis van NEN 2767, Meerjarenonderhoudsplannen en operationeel vastgoedbeheer.

Beschikbaar per: 07-05-2019


Download PDF voor profiel kandidaat   pdf

/ Bouwmanager

Over deze bouwmanager, projectmanager:

“Heeft een goed overzicht, kan interpreteren en deskundig adviseren. Is een autoriteit en geeft vanuit deze hoedanigheid leiding aan bouwteams. Zijn passie is om in optimale samenwerking binnen het bouwteam voor de opdrachtgever het maximale eindresultaat te behalen”.

Ervaring met onder andere grootschalige utiliteit, onderwijs en monumenten.

Beschikbaar per: 01-05-2019
Regio: Breda-Den Haag-Apeldoorn-Eindhoven
Inzet: 8 uur per week


Download PDF voor profiel kandidaat   pdf
pheidius b.v.| Oude Apeldoornseweg 41|7333 NR Apeldoorn |T: 0850492715|E: info@pheidius.nl